BlueNecks Live in Pub Forum Hyltebruk

Då var det åter igen för BlueNecks besök på Pub Forum i Hyltebruk.

Ja, vad skall man säga… för en vecka sedan så fick jag en riktig muskelbristning i ena vaden så det är kryckor nu i några veckor och inte nog med det så skar jag mig i fingret riktigt illa. Att man går med kryckor var inte det största problemet utan den jäkla fingret. Gick bara inte att spela.. Så ännu en gång fick mina bandkompisar spela utan mig. Tack för ni står ut.. Hoppas på bättre 2015 utan massa strul.

Nåja, jag kunde vara med under hela kvällen och hjälpte till med det jag kunde, bla filmade hela livespelningen. Grabbarna lirade riktigt bra under kvällen, bra jobbat! Var riktigt sugen att spela, inte att titta på… men men… så är det ibland.

BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS BLUENECKS

Lämna en kommentar